آموزش قطعات خودرو

عیب یابی و آموزش قطعات خودرو و اتومبیل

آموزش قطعات خودرو

عیب یابی و آموزش قطعات خودرو و اتومبیل

خرید روغن موتور بی ام و

اطلاعات کامل درباره خرید روغن موتور بی ام و

برای مشاهده ی محصولات روغن موتور بی ام و به صفحه روغن موتور مراجعه کنید .

آیا می خواهید روغن موتور بی ام و خریداری نمایید ؟ قبل از خرید هرچیز باید اطلاعاتی درباره آن داشته باشید تا بتوانید با کیفیت ترین محصول ممکن را خریداری نمایید .

روغن موتور ها معمولا از نظر نوع ساخت و برند مورد نظر تقسیم بندی می شوند . 

قبل از هر چیزی ابتدا باید بیشتر درباره نوع های ساخت آن که به سینتتیک و ماینرال تقسیم می شوند بدانید که حتما توصیه می کنیم ابتدا اطلاعاتی دباره این دو نوع کسب کنید :


روغن موتور ماینرال:

معمولا به نام روغن ارگانیک یا طبیعی شناخته می شوند که مستقیما از نفت یا گاز ساخته می شوند . این نوع برای بی ام و سری 3 قابل استفاده است . قیمت این نوع کمتر از نوع سینتتیک است و همچنین طول عمر آن هم از نوع سینتتیک کمتر است .


روغن موتور سینتتیک  :

این نوع به صورت شیمیایی تولید شده و طول عمر بیشتری نسبت به نوع ماینرال دارد اما در عوض قیمت آن از نوع طبیعی روغن بیشتر است . همچنین دوام آن در مقابل سرما و گرما بیشتر است . این نوع برای بی ام و سری 3 قابل استفاده است .


یکی دیگر از نکاتی که باید حتما قبل از خرید روغن موتور بی ام و به آن توجه کنید برند مورد نظر می باشد . با توجه ورود اجناس منتاژ شده چینی به بازار و به وجود آمدن برند های مختلف انتخاب برند های مناسب کمی سخت شده است .

شما می توانید در سایت اسپیریاب با خیال آسوده اقدام به خرید روغن موتور بی ام و با کیفیت بالا و قیمت مناسب نمایید .

مطالبی درباره لوازم یدکی بی ام و که در هیچ سایت فارسی دیگری پیدا نخواهید کرد : ( برای ورود بر روی لینک زیر کلیک کنید . )

- لوازم یدکی بی ام و

خرید روغن موتور بی ام و

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.